20 de gener de 2007

Moulin Galette

MOULIN GALETTE Santiago Rusiñol 1890-1891

22 comentaris:

Pd40 ha dit...

Ja tinc el meu relat penjat.

Moulin Galette a Pd40.

Espero que us agradi :)

Athaelion ha dit...

Jo acabo de penjar el meu.
No puc penjar el link ara perquè blocat encara no m'ha permes de veure el post publicat però espero que d'aquí no res i estigui.

Athaelion ha dit...

Bé, ja l'he trobat. Sembla que s'havia perdut.

Aquí el relat

escarabat ha dit...

Jo també m'hi apunto. Pel Morro.

Ja l'he penjat

Joana ha dit...

I jo!

Gatot ha dit...

ja hi ha el meu també....

petons i llepades

Laprí | David ha dit...

Jo també he pogut fer alguna cosa

barbollaire ha dit...

Bona nit companyes i companys...
Si us fes gràcia, la meva aportació la trobareu aqui
http://barbollaire.blogspot.com/2007/01/moulin-galette.html

;)

barbollaire ha dit...

Aquí el link està força millor.
(perdoneu la "cagada" d'abans)

bluf ha dit...

M'he permès la llicència i està a bluf.bloc.cat

Fins ara i bona feina!

Uribetty ha dit...

També he fet la meva pinzellada en forma de poema, espero que us agradi.
Salutacions!

B-612 ha dit...

Jo també m'he atrevit a fer un petit relat.

elur ha dit...

caram, caram... és fantàstic això!! quina feinada a llegir!!!

L'Avi ha dit...

Doncs bé, servidor, encara que una mica tard, també ha fet el seu relat.

milker ha dit...

Bé, jo per primera vegada he participat a Relats conjunts. Un plaer i un honor!

gemminola ha dit...

Jo també he publicat la meva versió, i no, aquesta vegada no he photoshopiat que m´he inspirat de debó, però que si voleu la versio xunga amb photoshop la faig eh!

virtual ha dit...

hola, jo també m'estreno amb això de fer relats a partir d'una imatge.

Aquesta ha estat la meva impressió del quadre:

http://virtual.bloc.cat/post/3269/134945

Clint ha dit...

Bones, avui he penjat el meu, per provar com funciona el tema.

http://atotbloc.blogspot.com/2007/01/moulin-galette.html

monculturals ha dit...

hola jo tambe he posat el meu relat, les bones idees sempre s'han de recolçar i aquesta ho es. Desitjo que us agradi.

Arare ha dit...

L'Onix m'ha "penjat" ... només vinc a saludar.

Doneu-vos per saludats, doncs.

F R A G M E N T S ha dit...

I un altre.

kurtz ha dit...

Jo també l'he fet: Moulin Galette.