19 de març del 2007

Ashes

29 comentaris:

Alepsi ha dit...

Ala, els vostres desitjos són ordres! ;)

Anònim ha dit...

M'he pres la llibertat d'escriure un relat al meu Bloc, espero que us agradi.

M'encanta aquest bloc!!!!

Clint ha dit...

Eps! jo m'hi he tornat a apuntar.
Salut!

Anònim ha dit...

Més tard penjo el meu! :)

Anònim ha dit...

Feina feta. Ashes al blog Pd40.

Anònim ha dit...

fet!

:)

Mon ha dit...

be, doncs ja he publicat el meu relat conjunt al meu bloc...us convido a llegir-ho

Anònim ha dit...

Per cert, aviso que el meu és en plan més dramàtic, ho dic perquè he llegit els altres i el meu desentona una mica.

Però en la diversitat està el gust!

:)

neus ha dit...

al final... m'he animat... us posaria l'enllaç però encara li haig de demanar a en Pd40 que em faci classes :P

Salut!!

Anònim ha dit...

Jo també hi he dit la meva.

Anònim ha dit...

També l'he fet:



On l'autor ha fet un relat conjunt... com tothom

Apa!

Anònim ha dit...

Ei! que jo també m'he estrenat al món dels relats conjunts :D com que no em decidia, he fet dues versions...
salut!

David JB ha dit...

Uohjó

Anònim ha dit...

ole ole, jo també n'he escrit un!

Anònim ha dit...

M'ha agradat la idea dels relats conjunts i també he aportat el meu relat.

Espero que us agradi el relat d'un novell.

Salutacions a tots!!

http://millu.bloc.cat/post/10406/149141

yrun ha dit...

Jo és la primera vegada que m'animo!

Aquí teniu el meu:

http://yrun86.blogspot.com/2007/03/ashes.html

Uribetty ha dit...

Ja he postejat el meu relat, bé, de fet un poema, així que, espero que agradi.
Fins la pròxima a tots i totes!

gatot ha dit...

apa.que no sigui dit.....

un altre per la llista

Anònim ha dit...

M'apunto!
:D

Anònim ha dit...

Bona nit...
Aquí teniu la meva aportació...

Anònim ha dit...

Eiii! que l'Arare també ha fet els
Deures!!!

Anònim ha dit...

I ara amb l'enllaç ben posat, sorry
Arare

Anònim ha dit...

Apa el meu, que he trigat una mica però finalment he trobat un bon dia per fer-lo:

http://gemminola.bloc.cat/post/2762/150663

Joana ha dit...

Amb l'arròs passat... però amb el relat fet!
confio que us agradi!

República B612 ha dit...

Jo també m'he apuntat al carro!

Anònim ha dit...

Feina feta! Tard però feta.

existència rudimentària ha dit...

heus aquí un relat més....
... que se jo, fins i tot ens podriem avorrir.... hehehe...

miradastranslucidas.blogspot.com

Déjà vie ha dit...

crec q us heu oblidat d mi...

Anònim ha dit...

Proposta al bloc! Mireu aviam que us sembla